۴ پاسخ

بزار ۲۷ هفته برو که آزمایش گلوکز و سونو رشد واست بنویسه

سلام عزیزم بهتره دوباره بری ویزیت بشی چون آزمایش گلوکز و سونوی وضعیت و رشد جنین داری،حداقل زنگ بزن بپرس کی بری

فکر کنم ۲۶ هفته
هر ۴ هفته یکبار باید بری

ماهانه باید بری چکاب عزیزم
بخاطر داروها حالا یا عوض کنه یا مجدد بنویسه

سوال های مرتبط