بزار ۲۷ هفته برو که آزمایش گلوکز و سونو رشد واست بنویسه
سلام عزیزم بهتره دوباره بری ویزیت بشی چون آزمایش گلوکز و سونوی وضعیت و رشد جنین داری،حداقل زنگ بزن بپرس کی بری
فکر کنم ۲۶ هفته
هر ۴ هفته یکبار باید بری
ماهانه باید بری چکاب عزیزم
بخاطر داروها حالا یا عوض کنه یا مجدد بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.