۴ پاسخ

زنگ بزنید مطب از منشی بپرسید عزیزم، معمولا هربار که میرید برای مراقبت نوبت مراقبت بعدیتونم بهتون میگن بعدش باید با منشی هماهنگ کنید

تو هفته های ما هر ۴هفته میرن چکاپ. از تاریخی که رفتی ۴ هفته ی دیگه برو. فک کنم سونوی رشد بنویسه برات.
بعد از سی هفتگی بهت میگ هر ۲ هفته بیا، از ۳۵ هفته ام هر هفته باید بری چکاپ

۲٨ تا ۳۲ هفته سونو وزن
دارو چی داد؟ اسمش چی؟

سه هفته یکبار باید بری

سوال های مرتبط