۴ پاسخ

عاقا کم خونی نمیگیریم انقد خون بدیم😬

انشاءالله جواب ازمایش دیابتت خوب باشه دیگه نیاز به ازمایش نداری .. فقط میمونه سونو رشد و هفته های بالاتر سونو چکاپ وضعیت جنین

دیگه آزمایش نداری تا32هفته اونم برارشدجنین

بعدش دیگه چیزی نداریم فک کنم تا ۳۱ هفته وزن گیری جنین سونو باید بدیم

سوال های مرتبط

مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد