عزیزان کی برم پیش دکترم که آزمایش گلوکز رو برام بنویسه؟

۳ پاسخ

من امروز رفتم بهداشت برام نوشت، دو هفته دیگه میرم انجام بدم

همون وقت چکاپ ماهیانه برو دیگه، اگه خیلی مونده این روزا برو

داخل همین هفته که هستی برو که برات بنویسه که ۲۴تا ۲۸هفته انجام بدی

سوال های مرتبط