من دوشنبه و پنج شنبه میبرم
اره کمه هر روز ببر 😁
چ کمی خواهر. زیادم هس هفته ای دو بار کافیه
هوا دیگه گرم شده من دوبار در هفته میبرمش
زیاده خیلی نبر چربی پوستش از بین میره
منیش تاایسه دوشنبه و پنج شنبه بو ..ولی ام مدتیکه اغلب روژ نه روژی ایبم
نه دوشم وپنج شمه بیوو
زیاده
خیلیم زیاده .هفته دوبار کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.