بچمو ۲روز یکبار میبرم حموم کم نیست

۸ پاسخ

من دوشنبه و پنج شنبه میبرم

اره کمه هر روز ببر 😁
چ کمی خواهر. زیادم هس هفته ای دو بار کافیه

هوا دیگه گرم شده من دوبار در هفته میبرمش

زیاده خیلی نبر چربی پوستش از بین میره

منیش تاایسه دوشنبه و پنج شنبه بو ..ولی ام مدتیکه اغلب روژ نه روژی ایبم

نه دوشم وپنج شمه بیوو

زیاده

خیلیم زیاده .هفته دوبار کافیه

سوال های مرتبط