سلام از سایت "سانی بیبی " کسی سیسمونی خریده ؟ معتبره؟

#بارداری

۲۰ پاسخ

انتظار کیفیت چشمگیر نداشته باش،مخصوصا لباس و اغوشی
اغوشی که من خریدم بدرد اشغالی میخوره

جنس یه سری چیزاش معمولی مثلا لباس تو خونه هاش که گلدوزی بود مناسب خونه بود و خوب بود، تاب کودکش و بالشت شیر دهیش خوب بود ولی سرویس خواب گاردارش و آغوشی سویسی روش که دست میزنی یه چیزی ریز ریز به دست آدم میخوره که نشون میده الیاف توش خوب نیست ولی من میخوام الیاف تشک و آغوشی رو عوض کنم بعد تشک گاردارش عکس گذاشته بود که گاردش جدا میشه ولی وقتی اومد فهمیدم گاردش به تشک دوخته است

منم امروز لباس خریدم ازش بیاد اگه کیفیتش خوب باشع گهواره چوبیش هم برمیدارم

من خیلی خرید کردم جنساشم عالی

اره من خرید کردم

منم موندم این ست رو بگیرم یا نه
از جنس اش که نسبت به قیمت اش خوبه
ولی میگم راه اش دوره ارسالش چجوریه اونو موندم؟

تصویر

آره معتبره کیفیت در حد عادی

من راضی بودم جنسا نسبت به قیمتشون خوب بودن

تاپیک سومم از بالا رو بخون بعد سفارش بده.

من سرویس خواب،قنداق،سوهان برقی،لباس،و خیلی چیزارو خریدم.قیمتاش واقعا خیلی خیلی از بیرون بهتره.جنساشم خوب بود.در مورد لباس بگم در حد خونگیه.اگر یچیز خیلی خاص و خفن میخوای نه لباس مهمونی طوری نیس

من راضیم به نسبت قیمت، نمیشه ۲۰۰ تومان بدی بعد با یه برند ۲ میلیونی مقایسه کنی این درست نیست.

تصویر

من سرویس خواب گرفتم خوب بود

آره من از سایتش ننو، کل ست سرویس خواب و لباس خریدم الان عکسشونو میفرستم

من خریدم معتبره و جنساشم عالی

بله من سه بار خریدکردم خوبن

آره عالیه منم اکثر وسایل های نی نی رو از اونجا سفارش دادم

آره آره من کلی خرید کردم

من سرویس خواب ازش گرفتم

اره منی کلی وسیله گرفتم ازش با لباس و... همه عالی

اره من گهواره خریدم خیلی راضی ام

سوال های مرتبط