۱۹ پاسخ

خیلیم خوبه بعدا خونه یکی میدید دلش میخواست برا بچت همه چی بخر اشکال نداره این پولا خیلی بی ارزش شدن الان دو تومن ی کیسه برنج اشغال هندی هم نمیشه

مگه سه چرخه پاش میرسه که رکاب بزنه الان ؟

کامیون

ببر اونج تعویض با سه چرخه کن اگه استفاده نکردی قبول میکنن

منم پسرم داره اتفاقا گاهی پسر بزرگه حولش میده گاهی خودش خالی باش بازی میکنه عالیه

خوبه اتفاقا ببر بیرون یا حیاط خاک بازی کنه...یه بیل کوچیک هم براش بگیر...یادش بده چطور بازی کنه

منم ذیشب واسه پسرم خریدم خیلی دوسش داره

چه گرون شده من واس سیسمونی دخترم خریدم 300😂

بگو اونو گذاشتم شاید کسی بخاد بهش کادو بده😏😏😏😒😒😒😒

دوتا بند وصل کن بذجلوش

خیلیم خوبه پسر من خودش میره پشتش میشینه میگه هلم بده یا اسباب بزیاشو میریزه پشتش میبره اینورو اون ور

مبارکش باشه. من ماشین گرفتم‌براش از اینا که خودم هل میدم بیرون بااون میریم تو خونه ام موتوربراش گرفتم.

این بهتر از سه چرخه هست.من دارم ازسیسمونیم. ۷ساله توکمده.استفاده نشد.ولی ازاین چرخ لاکیا هست پلاسکویی ها دارن ارزونه شکل اسب وخروس وایناس ازاونا بگیر

من این کامیونو ۲سال پیش واسه پسرم گرفتم اینقددددد دوسش داره که حد نداره خودش میشینه توش ماشینای دیگشو بار میزنه پشتش کل روز باهاش بازی میکنه تازگی یه تیکش شکست کلی گریه کرد بخاطرش

خب اگه‌سه چرخه میگرفتی بهتر بود ولی‌دیگه‌خریدی ناراحتی نداره لذتشو ببرین

چقد گرون شده من پارسال خریدم 650

وای نه امیرعلی عاشق این کامیونه🤣منو سوار میکنه میکشه اینور اونور

همینم یکم بزرگتر بشه میری جایی ببر واسه خاک بازی استفاده کنه .تو خونه هم وقتی کار نداری سوارش کن هولش بده😂

حالا ان شاالله بزرگتر بشه برای یکی میخری
اینم خوبه چشه مگه

سوال های مرتبط

مامان موفرفری مامان مامان موفرفری مامان ۱۴ ماهگی
مامان دردانه مادر مامان دردانه مادر ۲ سالگی