گاو بهتره حداقل مواد نگهدارنده نداره
نه بابا..شیر پرچرب بده فقط.
اون شیر هارو میگن غنی شده .حالا واقعا غنی شدس یا نه خدا داند.
فرقی نمیکنه فقط پرچرب باید بدی
نه بابا فقط یه محصول کارخونه ایه
من که شیر پاستوریزه نمیدم فقط تو شیر برنج یا بعضی از غذا هاش از شیر گاو استفاده میکنم .ولی گاهی اوقات شیر موز بیرونی میدم
یعنی میخواهید بگید گاوهای ماجان با گاوهای پگاه فرق داره؟؟؟😂
من که اصلا بهش شیر پاستوریزه ندادم و نمیدم...هرمارکی باشه خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.