سلام کسی میدونه شوید تو بارداری مضره یا نه؟؟؟

۸ پاسخ

من خیلی شوید پلو خوردم ک😐بخور بره بابا

گفتی دلم شوید پلو خاست😂😂😂😂

هر چیزی همون سه ماه اول باید مراعات کرد بعد از اون متعادل بخوری که موردی نداره مگر منع دکتر مثلا دمنوش شوید نخور ولی شوید پلو مشکلی نداره من خیلی خوردم تا حالا البته زیاد شوید نمیریزم

دم کرده شوید ضرر داره
وگرنه یه مقدار ک تو غذا استفاده میشه هیچ ضرری نداره

من که خیلی خوردم تو بارداری
و اتفاقی هم خداروشکر نیوفتاده

نه عزیزم مشکلی نداره من شوید پلو هم خوردم

من تو بارداری همه چی خوردم حتی زعفران فقط جیگر و قهوه نخوردم همه جی خوردم بدون استرس اما به اندازه زیاد نه بنظرم تعادل باشه خیلی خوب میشه اصلا هم ضرر نداره

بله مضره

سوال های مرتبط

مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ویتامین C🩵🍊 مامان ویتامین C🩵🍊 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلای مامان👶👶 مامان عسلای مامان👶👶 ۲ ماهگی