من خیلی شوید پلو خوردم ک😐بخور بره بابا
گفتی دلم شوید پلو خاست😂😂😂😂
هر چیزی همون سه ماه اول باید مراعات کرد بعد از اون متعادل بخوری که موردی نداره مگر منع دکتر مثلا دمنوش شوید نخور ولی شوید پلو مشکلی نداره من خیلی خوردم تا حالا البته زیاد شوید نمیریزم
دم کرده شوید ضرر داره
وگرنه یه مقدار ک تو غذا استفاده میشه هیچ ضرری نداره
من که خیلی خوردم تو بارداری
و اتفاقی هم خداروشکر نیوفتاده
نه عزیزم مشکلی نداره من شوید پلو هم خوردم
من تو بارداری همه چی خوردم حتی زعفران فقط جیگر و قهوه نخوردم همه جی خوردم بدون استرس اما به اندازه زیاد نه بنظرم تعادل باشه خیلی خوب میشه اصلا هم ضرر نداره
بله مضره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.