سونو انتی احتمال داد کوچولوم دخترهه🤩🤩

۱۰ پاسخ

به منم گفت دخمله ولي پسل بود🙂‍↕️🩵

خیلی اطمینان نکن خیلی درصد خطا هستش کاملا احتمالیه
منم گفته بود دختر ۱۸ هفته آنومالی رفتم پسر بود

او خودااا انشالله همونی بشه که میخوای🥹 برا منم دختر گفت ولی انومالی پسر شد

مبارک باشه منم خیلی دختردوست دارم

حالت تهوع هم دارین

مبارکه

برا منم احتمال دختر داده😍

مبارکت باشه عزیزممم

مبارکه عزیزم🥲♥️

ای جانم مبارکه🥹

سوال های مرتبط

مامان دخترا و تودلی مامان دخترا و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرمحمد 🩵 مامان امیرمحمد 🩵 ۲ ماهگی