۳ پاسخ

چرک‌خشک‌کن‌باید بخوره دیگ ... بینیش هم قطره بینی نازوکروم براش بزن‌

پلارژین و ازیترومایسین خوبه براش

ن عزیزم پلارژین بیشتر برا عطسه و سرفه و اریزش خوبه
باید چرک خشک کن بهش بدی مث مترونیدازول یا سفیکسیم

سوال های مرتبط