۱۳ پاسخ

میگن کم تکون بخوره یا دیر بچه تنبله بچه ها این درسته واقعا☹️

اولش مث یه ترکیدن حباب حس میکنی

من از همون ۱۷,۱۸ هفتگی کم کم حس میکردم دیگه بعد ۱۹ هفته اینا قشنگ حس میکنم ضربه هاشو اوایل مثل ضربان میمونه

الانکه من بچم تا یکی میاد خونمون شروع میکنه مثل جوجه گربه ها پنجه کشیدن 😂😂😂😂نمیدونم قصدش چیه

بیشتر وقتی به پشت دراز میکشم تکون میخوره

من که از 21 هفته فهمیدم مثل ترکیدن حباب بود اولش 😁😁

من جفتم خلفی هست میفهمم خیلی ریز تکون میخوره 😍

از ۱۸هفته۱۹هفته مثل نبض یا مثل حباب ترکیدن میمونه
ضربه های خیلی خیلی آروم تو ۲۰هفته میفهمی بعد از اونم کم کم قوی میشه

من جفتم قدامیه هنوز نفهمیدم

از 15 هفته ب بالا متفاوته
مثل حباب ترکیدن یا لیزخوردن ماهی

از 17/۱۸ هفتگی ، بصورت نبض

کم کم دیگه حس میکنی
اولش انگار هوا تو شکمت داره میچرخه مثل وقتی که نفخ داری D:
ممکنه همین الانم حس کرده باشی ولی فکر کردی نفخه

اوایل شبیه به نبض احساس میکنی ،من از ۱۸ هفته متوجه شدم

سوال های مرتبط

مامان ماهور خانوم مامان ماهور خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان 🌸سوگل🌸 مامان 🌸سوگل🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان نِلین مامان نِلین هفته بیست‌وهفتم بارداری