۲۲ پاسخ

سلام منم این مدلی گرفتم ولی ۲۳تومن گرفتمش

عزیزم مبارکه منم واسه پسرم دقیقا همین مدلی گرفتم

وای عزیزممم مبارکه🥰🥰🥹 کاش منم عجله نمیکردم با یکم تحقیق خرید میکردم من برند Chipolinoرو خریدم ۲۹تومن 🙂

چند گرفتی

من هفته پیش عبدل آباد همین مدل رو گرفتم ۱۵

اره منم همینو گرفتم
چند گرفتی شما؟

گلم درخواست میدی داشته باشمت🧡🫂

منم کیدیلو ۶۵۳۰ خریدم سبکتر و راحت تر از کالسکه های دیگه بود راحت روبه مادر میشه ، و از همه مهمتر جمع و جوره بودنشه

خیلی خوبه این برند

منم مدل6530کیدیلو رو گرفتم 3هفته پیش14900اونم رو ب مادر میشه و ظاهری شبیه واسه شماس مبارکتون باشه عزیزم🥰ب خوشی استفاده کنید🤲🏻🤰🏻

مبارکه عزیزم منم کیدیلو۵۳۵ گرفتم ۱۷ تومن

مبارکه عزیزم 💗 نه من این مدلو نگرفتم فقط موقع خرید فروشنده یه پیشنهادی بهمون کرد اونم اینکه رنگ مشکی تو تابستون اذیت می کنه چون داغ می شه

عزیزم مبارکه🥹خیلی سلیقتو‌دوس‌دارم و ازت ایده میگیرم💓

من کالسکه سفری کیکابو گرفتم، پارچه عالی ، خیلی سبک و خوش دست
ولی همش دارم خودخوری میکنم که رو به مادر نمیشه پس خوب نیست 🙄
انقد گفتم که همسرم میگه رفته رو اعصابت این کالسکه
نمیدونم ببرم عوضش کنم یا نه ؟

مبارکه عزیزم خیلی قشنگه خیلی خوب گرفتی😍

مبارکه عزیزم چه قیمت بود ؟

منم برای دخترم گرفتم ،خیلی کالسکه سبک و خوب و رونی هست

مبارک باشه عزیزم بسلامتی استفاده کنه😍🩷

مبارک باشه عزیزم به خوشی استفاده کنی ،من D900 گرفتم

مبارکت باشه عزیزم منم همین مدل گرفتم😊

از کجا

چند؟؟

سوال های مرتبط