سلام منم این مدلی گرفتم ولی ۲۳تومن گرفتمش
عزیزم مبارکه منم واسه پسرم دقیقا همین مدلی گرفتم
وای عزیزممم مبارکه🥰🥰🥹 کاش منم عجله نمیکردم با یکم تحقیق خرید میکردم من برند Chipolinoرو خریدم ۲۹تومن 🙂
چند گرفتی
من هفته پیش عبدل آباد همین مدل رو گرفتم ۱۵
اره منم همینو گرفتم
چند گرفتی شما؟
گلم درخواست میدی داشته باشمت🧡🫂
منم کیدیلو ۶۵۳۰ خریدم سبکتر و راحت تر از کالسکه های دیگه بود راحت روبه مادر میشه ، و از همه مهمتر جمع و جوره بودنشه
خیلی خوبه این برند
منم مدل6530کیدیلو رو گرفتم 3هفته پیش14900اونم رو ب مادر میشه و ظاهری شبیه واسه شماس مبارکتون باشه عزیزم🥰ب خوشی استفاده کنید🤲🏻🤰🏻
مبارکه عزیزم منم کیدیلو۵۳۵ گرفتم ۱۷ تومن
مبارکه عزیزم 💗 نه من این مدلو نگرفتم فقط موقع خرید فروشنده یه پیشنهادی بهمون کرد اونم اینکه رنگ مشکی تو تابستون اذیت می کنه چون داغ می شه
عزیزم مبارکه🥹خیلی سلیقتودوسدارم و ازت ایده میگیرم💓
من کالسکه سفری کیکابو گرفتم، پارچه عالی ، خیلی سبک و خوش دست
ولی همش دارم خودخوری میکنم که رو به مادر نمیشه پس خوب نیست 🙄
انقد گفتم که همسرم میگه رفته رو اعصابت این کالسکه
نمیدونم ببرم عوضش کنم یا نه ؟
مبارکه عزیزم خیلی قشنگه خیلی خوب گرفتی😍
مبارکه عزیزم چه قیمت بود ؟
منم برای دخترم گرفتم ،خیلی کالسکه سبک و خوب و رونی هست
مبارک باشه عزیزم بسلامتی استفاده کنه😍🩷
مبارک باشه عزیزم به خوشی استفاده کنی ،من D900 گرفتم
مبارکت باشه عزیزم منم همین مدل گرفتم😊
از کجا
چند؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.