۱۱ پاسخ

از اینا خریدم لیوانش برا بچه خیلی خوبه

تصویر

من بامبوخریدم

خوبه ک خیلی گرونه🫠

من آرکوپال گرفتم به نظر خودم خیلی بهتره
از این سرویسا هستش
چون چیز داغی بریزی توش بو میدن ضرر داره

من دقیقا همینو دارم امروز تو کاسش بهش فرینی دادم برای اولین بار

من هنوز نخریدم گفتم تا شش ماهگی نیازی نیست و شش ماهش ک شد میگیرم البته خیلی اشتباه کردم چون قیمت وسایل نوزاد شاید ۵ برابر شده شیشه شیر هی اور شی شده ۸ تومن

ازکجاخریدین؟؟چه قیمتی؟،واسمشوچی بگم ظرف غذانوزاد؟؟

برا شاهان اینه

تصویر

دکتر به من گفت بهترین جنس بامبو
منم بامبو گرفتم

اینا عالیه پسرم سبزشو داره

این ظرف ها چطوره؟؟؟

سوال های مرتبط