برای نینی قابلمه جدا خریدین؟ چ جنسی؟ عکس بدین

تصویر
۱۶ پاسخ

پیرکس چون سالم بقیه سرطان زاست

گرانیتی خریدم رو سیسمونیش چند ماه پیش شد ۱۵۰۰

گرانیتی گرفتم ولی پشیمون شدم استیل خوبه

من گرانتی خریدم.خونه نیستم والا عکس میدادم.

من تفلون گرفتم امابازروحی هیچی کارروحی نمیکنه

من تفلون گرفتم

من یه قابلمه پروکسی داشتم تا حالا استفاده نکرده بودم دیگه گذاشتم برای دخترم غذا درست کنم

من نه چون سرویس قابلمه استیلم خوبه نه مواد داره نه چیزی ازهمون استفاده میکنم

آره سرویس گرفتم من از سیسمونی عکس ندارم

من روکلند گرفتم ترکه سه تا سایز گرفتم پنج ماه پیش ۱۳ تومن بود الانو نمیدونم یه سه تایی پیرکسم سایز بزرگتر گرفتم

بفرماااااا

تصویر

الهی بگردمش

اره اینا ولی فقط کوچولوعه قابل استفادس برای فرنی و حریره و اینا....

تصویر

اره این مدلی من گرفتم

تصویر

مریم وزن نورا چقده

آخی چه دختر بامزه ای🥰

سوال های مرتبط