۹ پاسخ

حتما باید مخصوص خودش باشه؟ چون نمی‌دونم میپرسم

همیشه برام سوال بود چرا برای نی نی قابلمه میگیرن؟

من پیرکس داشتم استفاده نکرده بودم دیگه گذاشتم برای دخترم

من پیرکس گرفتم ولی استیل هم بعدأ میگیرم

من مسی گرفتم هنوز استفاده نکردم دکترش گفت شش ماهگی کمکی شروع کن

من پیرکس گرفتم

من یه قابلمه چدن کوچیک دارم اون گذاشتم براش

استیل

من تفلون گرفتم دوتا کوچیک

سوال های مرتبط