۳۶ پاسخ

شیر و بریز تو سرنگ با سرنگ بده جوون بگیره بعد میگیره پسرمنم همینجور بود تازه راه افتاده باید زود زود شیربدی قندش نیوفته

قدمش مبارک گلم
یکم سینتو فشار بده طعم شیرو بفهمه مک بشه شاید

سینتو بدوش تویه چیزی باقطره چکان اول بهش بده دهنش مزه بکنه بعدش یکم خوردراه افتاد بهش بده انشاالله میخوره نشد سینتو بده از کنارش باقطره چکان بده بخوره میفهمه باید چکاکنه یکاردیگه هم میشه بکنی اینکه مثلا سینه تودهنشه فشاربدی شیربره تودهنش شروع کنه بخوره

چشمت روشن عزیز شیرتو بدوش یکم با سرنگ یا قطره چکون بهش بده.قندش نیفته.بعدش ببین سری بعدی مک میزنه

بدوش دهنش تا مزش بره تو دهنش

انشاالله خوش قدم ونامدارباشه زیرسایه پدرمادربزرگ بشه

شاید گرسنه اش نیست

سلام عزیزم از پرسنل بیمارستان راضی بودی ؟
هزینه ی بیمارستانت چقدر شد ؟

بسلامتی عزیزم قدمش مبارک باشه 🌺عزیزم ساوه زایمان کردی ؟

مبارک باشه. ان شاالله قدمش پر خیرو و برکت باشه.

بدوش تو دهنش مزش و بچشه میخوره عزیزم

قدم نورسیده مبارک باشه عزیزم خستس دخمل قشنگت میخوره عجله نکن 😅

اول اینکه قدمش مبارک باشه🌹🌹🌹
دوم اینکه انگشتتو بذار زیر چونه اش و کنار گوششو ماساژ بده ولی بهش زمان بده فکش هنوز قوی نیست

باید کمکش کنی یکم بخوره جون بگیره بعد خودش میگیره

با سرنگ بده بخوره ک قندش نیوفته ، بیمارستان قندشو چک میکنه ؟

قدم نورسیده مبارک عزیزم

مبارکه عزیزم

عزیزم قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون❤️❤️ شیرتو بدوش با سرنگ بده یکم جون بگیره

وزنش چقد بود کلم

حتما باید مک بزنه اگر با قطره چکون و سرنگ بدی اون طور عادت میکنه برای همین قدرت مک زدن تو بچه تازه متولد شده خیلی مهمه بیمارستان میگه اگه مک نزنه بستری میکنه چون قدرت مک‌ رو نداره اگر نیاز بود بستری کنید چون قدرت مک خیلی مهمه

ای جاااان دلم مبارکه گلم
بیحاله قطره چکون یا سورنک یکم بهش شیربده جون بگیره

عزیزم دکترتون کی بود و هزینه بیمارستان چقدر شد. سزارین اختیاری بودید؟

به سلامتی عزیز دلم ❤❤❤

اخ قوربونش🥹
چقد انتظار این صحنه رو میکشم😢

وای خدای من چه صحنه قشنگی.دختر منم ۲ماه دیگه دنیا میاد.قدمش خیر باشه عزیزم.
تلاشتو بکن یواش یواش مبگیره فکش ضعیفه

دور فکشو خیلی یواش‌وقتی زیر سینته ماساژ بده

با سرنگ بده بهش فعلا
زردی نداره ؟
شاید بیحالیش بخاطر اینه

ولی بنظرم قوت نداره یواشکی باقطره چکونی چیزی یه چند سی سی بده جون بگیره بتونه بخوره

ای خودااا ماشاالله خدا حفظش کنه 💝 بی‌صبرانه منتظرم جوجه کوچولوم بیاد😍

عزیزم در خواست میدی من پرم!

عزیزم قدمش مبارک.کنارلبشواروم بکش تا مک بزنه

ای خدا جااااان مبارک باشه

ای خدا منم این صحنه رو ببینم ،فکش ضعیفه بدوش بهش بده البته مراقب باش به شیشه عادت نکنه

اوخ ننهههههه خشبحالت 🥲
مبارکت باشه گلم🥹🤍
از صورتش بده ببینم جوجرو🙃

سلام عزیزم شاید قندش پایینه

فکش ضعیفه حتما
بازم سعی کن

سوال های مرتبط