۲ پاسخ

من با آب میشورم
حس میکنم مواد شیمیایی بچه رو مریض میکنه

باید بزاری تو ظرفش روش نوشته دیگه تا خطی ک مشخصه اب میریزی سه دقیقه دما بالا میزاری ماکروفر

سوال های مرتبط