۱۲ پاسخ

من هفته ۲۰ سیسمونیم تکمیل بود 🤭 هرکس یه جوره

والا من همین امشب رفتم سیسمونی خریدم😅

اصلااا نمونا بخدا منی که از بازار جدا نمیشم پنج تامغازه رفتم توهفته های تو دیگه از پادرد و کمردرد نگم برات اصلاا نگه ندار

ازالان بخر گذاشتی اومد بخری
نمیخای بشوری نمیخای بچینی

والا من دارم ۳۸ رو پر مبکنم هیج خبری نیست

عزیزم اگر میتونی زودتر خریدتو بکن، یهو سنگین میشی خیلی اذیت میشی سر خرید

من‌الان دو هفتس ب قدری سنگین شدم و‌ورم دارم زانو درد گرفتم نمیتونم هیچکار کنم دیگ مامانم دو روزه اومده کمکی تا زایمانم 🥲اگ شرایطش داشتی زودتر خرید کن اگ هم‌ن اصلا ب خودت فشار نیار یکی دوجا برو اذیت نشی 🩷

از ۷ ماهگی احتمال زایمان هست ولی ماه ۸ خطرناک ترین ماهه بنظرم چون بچه ۷ی میگن میمونه ۸ی احتمالش خیلی کمه بمونه

من‌سزارینم‌۳۷ هفته و‌۴ روز زده .ایشالله ک‌طبیعی باشید وقت خرید دارید .استراحت کن مراقب خودت باش ایشاللع ک‌سر وقت زایمان کنی عزیزم 💗

زودتر بخر.
35 36 هفته سنگینه سخته برات.
پیاده روی زیاد هم خطرناکه دیه

اگر طبیعی باشی هروقتی که بچه دلش بخواد میاد اگر سزارین هستی ۳۸هفته
ولی اون موقع خیلی سنگین میشیااا بخوای بری خرید اذیت میشی

تا الان میتونی بخر بعدش سنگین میشی نمیتونی خیلی فعالیت کنی خدایی نکرده فشار میاری به خودت زایمان زودرس میگیری

سوال های مرتبط