من لیدی میل خوردم خوب بود یکماه ۲ تا قوطی هرشب ۱ پیمانه لیدی میل با آب
۱ کیلو دقیقا وزن داد به بچهم خودمم ۴ کیلو چاق شدم
منم لیدی میل میخورم
دکتر میگه یا خودتون میخورین؟؟
من لیدی میل خوردم خوب بود ولی من در کنارش ماست یونانی روزی یه سیخ کباب دوتا تخم مرغ و شیر هم خوردم
من امروز لیدی میل خریدم بخورم تا32 هفته باز سونو بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.