سلام واسه زیاد شدن وزن جنین لیدی میل خوبه یا انترامیل میل ؟؟؟؟

۵ پاسخ

من لیدی میل خوردم خوب بود یکماه ۲ تا قوطی هرشب ۱ پیمانه لیدی میل با آب
۱ کیلو دقیقا وزن داد به بچه‌م خودمم ۴ کیلو چاق شدم

منم لیدی میل میخورم

دکتر میگه یا خودتون میخورین؟؟

من لیدی میل خوردم خوب بود ولی من در کنارش ماست یونانی روزی یه سیخ کباب دوتا تخم مرغ و شیر هم خوردم

من امروز لیدی میل خریدم بخورم تا32 هفته باز سونو بدم

سوال های مرتبط