۳ پاسخ

من گرفتم راضی ام
بیا هرچی خواستی برات اسکرینش میدم

من خیلی عزیزم
خصوصا از غذاهایی که مشاورین تغذیه نوشتن خیلی کمک میگیرم
البته هر سال تو تخفیف روز مادر میگیرم😁

پیامای مشاور بدک نبود ولی دور،و زود میاد مثلا ی پیامش می اومد برا ماه اول بچه من ۳ ماهش بود.

سوال های مرتبط