عزیزم به جای خون گریه کردن بچه رو ببر متخصص تا دارو بده خوب بشه
ببر دکتر بچه رو دمنوش نمیدن ک
دمنوش پونه آویشن نعنا هر سه قاطی .... مگه نباید انتی بیوتیک بخوره
براش شربت برم هزگین بگیر بدع
سلام عزیزم
دمنوش بابونه ، چای با زنجبیل کم ، کلا مایعات گرم میتونه کمک کنه ولی در کل باید دوره اش بگذره که واقعا سختم هست
اول از همه باید بری دکتر
دارو و آمپول مصرف کنه
براش سوپ مرغ درست کن
سیب درختی و به بجوشون آبشو بده بخوره
فصل شلغم بود که عالی میشد کل خلطشو بیرون میکشید
بردی دکتر عزیزم ؟
بخور بگیر براش آویشن و عسل خوبه دم کن بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.