۸ پاسخ

عزیزم به جای خون گریه کردن بچه رو ببر متخصص تا دارو بده خوب بشه

ببر دکتر بچه رو دمنوش نمیدن ک

دمنوش پونه آویشن نعنا هر سه قاطی .... مگه نباید انتی بیوتیک بخوره

براش شربت برم هزگین بگیر بدع

سلام عزیزم
دمنوش بابونه ، چای با زنجبیل کم ، کلا مایعات گرم می‌تونه کمک کنه ولی در کل باید دوره اش بگذره که واقعا سختم هست

اول از همه باید بری دکتر
دارو و آمپول مصرف کنه
براش سوپ مرغ درست کن
سیب درختی و به بجوشون آبشو بده بخوره
فصل شلغم بود که عالی میشد کل خلطشو بیرون میکشید

بردی دکتر عزیزم ؟

بخور بگیر براش آویشن و عسل خوبه دم کن بخوره

سوال های مرتبط

مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی