دختر منم اینطور شد بردم دکتر گفت مجرای اشکیشون اشک یا آشغال جمع میشه گفت با چای غیر عطری غلیظ دم شده روزی سه بار با پنبه بکش روی پلکش و قطره باکتی ماید ۱۰ رد روزی ۷ ۸ بار بریز توی چشمش و هر شب پماد تترا چشمی بزن روی لثه چشمش انجام دادم خوبه خوب شد یک شبه
اگزما حساسیت پوستی کرم ایروکس بر پایه اوره بزن سه سوته خوب میشه
حمومش میکنی؟ زیاد گرم نمیگیریش؟
اولا طبیعی هستش
ولی امکان داره اگ شیرخشکی هستش ازونم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.