دخترا بعد ۵ روز تاخیر این به نظرتون مثبته؟

تصویر
۳۱ پاسخ

خیلیم مثبته مبارکه

آره گلم خدا حفظش کنه😍

مبارکه

حالا میخواستی خودت یانه

مبارکه

خیلیم مثبته

وای دیگ مثبت تر از اینم داریم مگ 😂😂

دیگه مثبت تر از این نمیشه عزیزم
مبارکه

من یروز تاخیر داشتم چنان دوخط شدهه بود ک نگو

یادت گرامی😂

مبارکه عزیزم
بچه دومتونه
بچه میخواستی؟

آخی😅💋

از این مثبت تر نداریم مبارکه

خودت چی فکر میکنی 🤧🥴

اب جانم مبارکه خداروشکر شما خوشحالی چندروزه هرچی بی بی چک میدیدم مامانا هی میگفتن سقط فقط سقط من خیلی ناراحت میشدم ولی خب شایذ اون مادرا حق داشتن بلاخره زندگی خودشون بود تصمیم گیرنده خوذشون بودن
مبارکت باشه گلم الهی بسلامتی نی نی کوچلو بغل کنی

مبارکه عزيزم ❤️🥰

مبارکه .خودت میخاستی ؟

بله ازومثبت هم مثبت تر

دیگه از این مثبت تر مگه هست

نه بابا خیالت راحت منفیه

ن بنظرم خط تبخیره😁

مثبت پرومکسس
منو که امروز باید میشدمو نشدمو بگوووو

نه به نظرم منفیه😂مبارکه

اصن باورم نمیشه 🥲
اخه بعد ۵ روز تاخیر

بله مبارکه

به این واضحی واقعا شک داری که مثبته 🙄🫤
مبارکه .

تا تهههه مثبته🤣

۲تا خط افتاده دیگه اره مثبته ولی برا اطمینان فردام بزن دوباره

اره مثبته

بله عزیزم

مبارکه مثبته

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری