خانوما امروز رفتم سونوی‌رشد وزن نی نی۱۹۰۰بود خوبه؟

۶ پاسخ

خداروشکر مرسی از همگی

من 32 و سه روز رفتم دو کیلیو بود، برا الانت خوبه

خوبه منم ۳۳هفته رفتم ۲۰۵۰ بود دکتر گف خوبه

عالیه اگه میخای بیشتر بشه تا تولد پودر لیدی میل بخور

بله.

تصویر

خوبه من ۳۰ هفته رفتم ۱/۶۸۰ بود
۳۲ هفته خوبه

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی