۸ پاسخ

پسرم داشت ۱۱بود باوزن ۳۴۰۰
چون وزن مهمه
دو روزدستگاه گذاشتم البته نه مستمر چون گریه میکرد نمیموند
قطرت بیلی ناستر هم دادم شیر هم زیاد دادم بعد ۲روز اومد روی ۸ اینا دیگه اکی شد

16 بود دو شب موند 8 شد مرخص کردن

بچه من ۱۵ بود ۴ شب بستری شد

۴ روزگی ۱۲ بود ۲۰ ساعت گذاشتم دسنگاه هم شیر خودم هم شیر خشک زیاد بهش دادم دو روز بعد شد ۴

۱۵بود یک رور گذاشتم دستگاه شد ۸

۱۲بود حدود ۲۰ساعت زیر دستگاه بود ۸شد

روز دوم ۹بود گذاشتم دستگاه ،اما مرتب نه اذیت میکرد روز پنجم شد۱۱مجددا سه روز دیگه مرتب گذاشتمش شد ۶دیگه نذاشتم،قطره شیر خشت هم دادم

مال من داشت، ۱۲ بود زردیش سه روز دستگاه گذاشتیم، همزمان یه قطره بیلی استاپ هم هر هشت ساعت میدادم و اینکه هم شیر خودمو هم شیر خشک میدادم زیاد دستشویی کنه زود خوب شه

سوال های مرتبط