فردا وارد ۱۷هفته میشم پس چرا تکونی حس نمیکنم🫠🫠جفتم خلفیه

۸ پاسخ

جفت منم خلفیه هنوز دقیق حس نکردم
اینکه بارداری اولته یا نه ، نوع جفت ، از قبل شکم و چربی شکمی داشتی یا نه و.... این ها تاثیرگزاره

من ک حسی نمیکنم گاهی اوقات ی کوچولو حس میکنم🫠

خیلی خیلی زوده
۲۲ به بالا حسش میکنی
۲۰۰گرم وزن کمیه برای حس کردن .منطقی نیست اصلا صبور باش😅

منم فردا ۱۷ هفته میشم ولی تکونی احساس نکردم

من دیشب در حد نبض حس کردم زوده هنوز

خیلی زوده منم جفتم خلفیه دکتر‌گفت از ۲۰ هفته کم کم شاید شروع شه

عزیزم از 18 هفته به بعد میتونی حسش کنی ولی در بارداری های بعدی زود تر تکون میخوره مثلا از 16 هفته)

زوده عزیزم من هم جفتم خلفی بود از هفته ۲۰ به بعد قشنگ متوجه شدم

سوال های مرتبط

مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری