من امروز وارد ۱۷هفته شدم بچه ی اولمه چرا حرکتی حس نمیکنم

۷ پاسخ

فک کنم برا هر کسی فرق میکنه مناز هفته ۱۴ حس کردم مثه ترکیدن حباب میمونه

جنسیتش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی زوده عزیزم

چند هفته فهمیدی دختره؟؟؟

منم میخوام 😭😭😭😭

زوده

منم هنوز حس‌ نمیکنم من بچه دوممه

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍼🛵 مامان 👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری