سلام چرا من حرکتی حس نمیکنم استرس گرفتم😭

۸ پاسخ

نگرانی نداره ،هنوز زوده،حرکت بچه به جفتم‌مربوطه،جفت قدامی دیرتر حس میکنی

من تازه از دیشب میفهمم. نگران نباش اونم کم. در حد نبض

عزیزم کجای کاری من آخرای 23 حس کردم الانم اندر خم ی کوچه م
بیخیال باش

منم تازگیا حس میکنم یکی دو هفته دیگه حس میکنی

منم حس نمیکنم. از دکتر پرسیدم گفت طبیعیه

من بعد ۲۳ هفته حرکت های بچه رو حس کردم

منم حس نمیکنم،حتی تو سونو با اینکه خیلی زیاد همون موقع لگد میزدن به همدیگه ولی من هیچی نمیفهمیدم،فقط میدیدمشون.واسه همین فکر نمیکنم مشکلی باشه هنوز متوجه نشیم

تا28حرکت اصلا مهم نیست

سوال های مرتبط

مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری