چرا من هیچ حرکتی حس نمیکنم😔

۱۰ پاسخ

چون زوده

منم یه هفته س میفهمم

من قدامی بودم از ۲۰ هفته و دوروز فهمیدم

کمی یخ بخور

جفتت چیه عزیزم؟چربی شکم داشتی؟

منم تا الان هیچی حس نکردم با اینکه جفتم خلفیه☹️

اشکال نداره من سر دخترم 6ماه حس کردم

ولی دکترم گفت از25هفته به بعد مهمه

جفتت چیه

منم حس نمیکنم😐

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان السانا مامان السانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی