سلام خانما چرا من هیچ حرکتی حس نمیکنم نگرانممم

۴ پاسخ

منم هیچی😭

یعنی کلا تا الان چیزی حس نکردین مث ترکیدن حباب ضربه ای چیزی

نگرلن نباشین به گوشه موشه گرفته خوابیده😁🥹

منم هیچی حس نمیکنم 😫دکترم گفت عادیه تا ۲۲ هفته تکون میخوره ولی همش نگرانم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری