نگران نباش من هفته بیستم هیچی حس نمیکنم رفتم بهداشت گفت جفت قدامی دیرتر حس میشه حرکات بخصوص بچه اول باشه
وا چ آدمای پیدا میشه اصلا ب خودت استرس وارد نکن عزیزم از 20هفته به بعد حس میکنی منم قدامیم
نه بگو جفت قدامی دیرتر متوجه میشی خلفی زود متوجه میشی گوش نده بگو از دکتر پرسیدم بهم گفت
قدامی فک کنم تا بیست یا بیست و دو هفته درس احساس نکنی
قدامی ها ۲۲ به بعد میدونن حرکت رو
اطرافیان زیاد حرف میزنن زود متوجه شی میگن زوده دیر متوجه شی میگن دیره
اطرافیان برای خودشون میگن اصلا به حرفاشون گوش نده
من قدامی هستم 21 هفته حس کردم
جفتت چون جلوی شکمته بچه پشتشه خب دیر تر حس میکنی به حرف بقیه گوش نده
ملت حرف مفت نزنن نمیشه دیگ به منم هرروز یه چیز میگفتن میرفتن رو اعصابم از۱۹هفته ب بعد حرکاتشو فهمیدم
منم قدامیم دیر تر از بقیه حس میکنیم طبیعیه
وا چر حرفااا😑
منم قدامیم ۲۰ هفته خفیف حس کردم الان رفته رفته بیشتر شد
هنوز زوده برای شما
نه خیلی دیر میفهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.