۹ پاسخ

اره گرفتگی حس میشه

من الانم زیادحس نمیکنم

از بیست به بعد. حس میکنی یواش یواش

من از ۱۸ هفته حس کردم خلفیه برام

منم خلفیه تا هفته23 حس نکردم

برا من قدامی. از دیروز بعضی وقتا مثل ماهی تو شکمم حسش میکنم 😍

زوده عزیزم از هفته ۲۰ به بعد

گرفتگی حس میکنی؟انکار جمع بشه

بچت چیه

سوال های مرتبط

مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری