۹ پاسخ

من پسرم خلفی بود از هفته ۱۵مثل نبض پایین شکم میزد هم بزرگ شد تکوناش محکم تر شد

منم خلفی ه هنوز حس نکردم

منم 20هفته حس کردم

خیلی نسبیِ اصلا هفته مشخصی رو نمیشه تعیین کرد، بعضیا از هفته 16 مثل نبض حس میکنن بعضیا تا هفته 20، 22 هم به سختی متوجه میشن
چاقی، لاغری شکم، جثه بچه، اینکه بچه ذاتا آرومِ یا پر تحرک و بچه اول دومی همه تاثیر داره

من سر پسرم خلفی بود از ۱۶ میفهمیدم سر دخترمم قدامی از بعد انومالی میفهمم

منم جفتم خلفیع دقیقا ۱۶هفته و ۶روز کاملا حس کردم

من از ۱۶ حس کردم مثل حباب هست وقتی دراز کشیده باشم متوجه میشم

منم خلفیه الان 20هفته ام تازه دارم حس میکنم اونم حالت نبض بزنه نگران نباش،18هفته که بودم دکتر گفت یه ماه دیگه حس میکنی

ان شاءالله اخر 16

سوال های مرتبط

مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان Danil 💙نی نی مامان Danil 💙نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد