با این وضع گرونی کاش سگ زرد ا ت م بزنه از رو زمین محومون کنه شرمنده خودمون که شدیم داریم شرمنده بچه هامون هم میشیم آینده ای ندارن من به پسرم نگا میکنم دلم میسوزه هرچی داریم تلاش میکنیم بجای اینکه پیشرفت کنیم پس رفت میکنیم
والا جنساشم آشغال شده من یه ماه پیش گرفتم سرش پاره شد
من ۲ هفته پیش خریدم ۲۳۰
🥲🥲
این که ۱۸۰ بود🤣
من از نوزادي دارم بي بي لند استفاده ميكنم خيلي خوبه سر شيشه رو عوض كن من ديروز خريدم ١٦٠ تومن سر شيشه
سریش شده دویست یه تیکه پلاستیکه دختر منم همش گاز میزنه سوراخش میکنه هی باید عوض کنم
وااای من یکماه نشده گرفتم ۳۰۰
من شیشه میگیرم پلاستیک نمیگرم ۶۰۰ تومن اونم هعی میوفته میشکنه🫣😂
من قبل عید ۲۲۰خریدم 🤦🏼♀️😭
نگووووو،من قبل عید خریدم ۲۵۰🤦🏼♀️🤦🏼♀️
گرون خریدی من دیجی کالا ۳۱۰ خریدم
شوخی نکن😐چن ماه پیش ۱۲۵ خریدم😐تازه میخاستم مال دخترم عوض کنم😐
من سه روز پیش گرفتم ۳۳۰ بدنه ولی سری اونت اصل انداختم روش ۶۰۰ سرش شد .
قبلش دکتر براونز استفاده میکرد که شد ۲ و ۷۰۰ واقعا ارزش نداشت دوباره بگیرم چون علی کلا روزی ۲ بار شیر میخوره نهایت سه بار بیشتر غذاست و من تا ۱ سال و نیم نمیخوام بیشتر شیر خشک بدم
نههههههههه من گرفتم پارسال ۲۷۰
من۶ماا پیش ۱۷۰گرفتم
عید میخواستم بگیرم سیصدو خورده بخاطر اینکه پلاستیک گرون شده
شوووخی😐😮😮😮
شیشه شیر اونت خریدم ۱۸۵۰☹️
چند میلی؟
عیدگرفتم۲۸۰😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.