کسی آزمایشگاه اکسیژن تست عرق از بچش گرفته؟

۴ پاسخ

آره من گرفتم چیز خاصی نیست جوابشم یه ربعه حاضره

حتما قبلش دستاشو تا بازو بشور که عرق نداشته باشه

چی جالب. نشنیده بودم اصلا. تست عرق. برای چی هست؟

اره من هفته پیش گزفتم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان آرتام👶❤️ مامان آرتام👶❤️ ۱۵ ماهگی
مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی