خانما کسی از این فرنی آماده برا بچش گرفته

۷ پاسخ

اره عزیزم‌من میدم ب دخترم صبح ها دوست داره خداروشکر حریره بادامش هم گرفتم

دکتر به من گفت بگیر تو گهواره گفتن خودت درست کنی بهتره
من برنج نیم دونه ایرانی یک استکان خیس کردم یک روز
بعد شستم گذاشتم خشک شد یک روز
بعد آسیاب کردم باهاش فرنی درست میکنم

من گرفتم ماهی یدونه استفاده میکنم روزی یکبار چون بچم دوست داره و از بیسکویت مادر و این چیزا بنظرم بهتر ولی فقط روزی یبار یا روز درمیان میدم بیشتر نمیدم چون به هر حال اماده است

از اینا

تصویر

اره من گرفتم

سویق منظورته؟

کدوما؟

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان آرتام👶❤️ مامان آرتام👶❤️ ۱۵ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی