تا کی باید اب جوشیده سرد بدیم بچهامون

۵ پاسخ

من تصفیه میدم

من از اب تصفیه میدم دیگه

خوب کلا همینو بده ما خودمونیم میخوریم

یکسالگی

من از الان شروع کردم با آب معمولی قاطی میکنم که تا یک سالش شد دیگه بتونه آب معمولی بخوره

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۲ سالگی
مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی