۳ پاسخ

سوپرامیل خوبه

من ببلاک میدم خوبه

شیرخشکا همشون مثل همن ....شیرخشکایی ک ب شیرمادر نزدیکتره چون غنی از DHAهستن ینوع چربی ک شیرمادر داره نان بیومیل پلاس ببلاک

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی