خانما واسه دختر دار شدن
دارو هست بریم دکتر
😊

۳ پاسخ

مممنون عزیزم

فقط تا ۳ماه خودت و شوهرت باید سردی جات استفاده کنین و لبنیات میتونی قرص کلسیم و منیزیم هم بخورین من دوستم این کارارو کرد الان ی دختر یک ماهه داره

چیزای سرد مخصوصا لبنیات زیاد بخور و تند تند رابطه داشته باش

سوال های مرتبط

مامان عـمــاد کوچولو مامان عـمــاد کوچولو ۲ سالگی