۲ پاسخ

من پسرم عاشق نقاشی کردنه .اتفاقا خوبم میکشه نقاشی .تابستون ثبت نامش میکنم چون خودش دوست داره بره

من تازه پسرم رو ثبت نام کردم هنوز نرفتیم
پسر من بلده نقاشی ولی تو کلاس تنهایی نمیشینه تایم طولانی البته پارسال دو جلسه رفتیم دیگه خوشش نیومد منم اجبار نکردم که زده نشه امیدوارم ایندفعه بشینه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۵ سالگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۵ سالگی
مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 ۵ سالگی