من بردم بیمارستان دولتی برای زردی که بره دستگاه گفتن تا ۲۸ روزگی از بیمه مادر استفاده میشه .. من با بیمه خودم حساب کردن براش ۳ روزش بود شناسنامه هم نداشت کدملی هم مال خودمو میزدن
بستگی به بیمه داره
اگه بیمه پایه باشه از بیمه مادر میشه استفاده کنه
ولی روز اولم پدر میتونه سریع کاری بیمه رو درست کنه
بچه تا وقتی که شناسنامه بگیرید براش و کد ملی داشته باشه چه بیمارستان بستری باشه چه دکتر بره با کد ملی مادر بیمه اش لحاظ میشه.
پسر من ده روز اول بیمارستان بستری بود، ولی با بیمه حساب شد، اون زمان هزینه اش ۱۸ تومن میشد که چون بیمارستان تامین اجتماعی بود ماهیچی ندادیم
تا دو ماه بچه از بیمه مادر استفاده میکنه
بعضی بیمارستانا خودشون دفتر خدمان دولتی دارن که کارای بیمه یا شناسنامه رو انجام میدن
بیمارستانی که میری اگه ان ای سیو نداشته باشه اعزامش میکنن اگه که داشته باشه تا زمانی که شناسنامه صادر بشه و بیمه وصل بشه ازاد
بیمه ثبت نام میکنی دیگه
اره اکثرا میبرن دولتی
اره میشه
اره آزاد حساب میشه ولی فکر نکنم اجازه بدن ترخیص بشه باید بپرسی از اون بیمارستان
سوال منم هست🫠
اره بیمه نداره و آزاد هست ولی میشه از بیمه مادر استفاده کرد یه سری جاها مثل ویزیت و دارو نوشتن اینا
بستگی به بیمه تون داره و محل کار همسرت ، راحت میشه تحت پوشش آورد بچه رو
فکر نکنم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.