۲۹ پاسخ

به نام خدا
احتمالا املت یا یکی از مشتقات تخم مرغ 😁😆

بادمجون

پکورا درس کردم عالی شد

سوسیس سیب زمینی 😂

خوراک لوبیا و برنج یه پیتزاکوچیکم درست کردم براپسرم

فسنجون از ناهار مونده

ته چین از ناهار مونده

کشک بادمجون

استانبولی

برنج و مرغ🫤

کباب تابه ای

املت حالم خوب نبود امشب حاضری درست کردم

واسه شوهرم دارم سمبوسه درست میکنم واسه پسرم چون سمبوسه دوس نداره غذای موردعلاقشو دارم درست میکنم سوپ پای مرغ اونم پای مرغ زیاد میندازم میشینه پا مرغا رو میخوره خالی خالی عاشق پای مرغ

تف روی خوه قیافه ناشیرینه

املت

هیچی فعلا

زرشک پلو با مرغ

آبگوشت قلم

لوبیا پلو منتظرم همسرم بیاد بخوریم

قیمه ازناهار مونده همونو میخوریم .از صب ایقد تمیزکاری کردم دیگه جون ندارم چیز دیگه درست کنم

وقتایی که شوهرم نیست حوصله ندارم ،نیمرو ،نون پنیری چیزی

خونه مادرشوهرجان😆

مرغ.

دمی گوجه

من میخوام برم خونه داداشم تولد زن داداشمه

خوراک لوبیا گزاشتم بپزه

همبرگر میخام درست کنم ولی دستورشو بلد نیستم ذهنی پیش برم ببینم چی میشه😆

سیبزمینی تنوری

الویه عشقم

سوال های مرتبط

مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی
مامان عباس 👦 مامان عباس 👦 ۴ سالگی