دارم میمیرم از حالت تهوع چکار کنم چرا اصلا نمیگذره🥺🥺

۸ پاسخ

خیلی بده منم دارم😭😭

دمیترون بخور خوبت میکنه

منم همینجورم

از چند هفته شروع شد

کاش منم ویار داشتم
ولی حامله بودمممم🥺😭

رب انار اگه داری یه قاشق کوچولو بخور

من دیمیترون میخورم ولی بازم داغونم

من متوکلوپرامید میخورم بد نیست

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته شانزدهم بارداری
مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان نخود مامان مامان نخود روزهای ابتدایی تولد