خدا صبرت بده من چهارهفتهاز توبیشتذمهروزشو حالم بهممیخوره
ویتامین b6 خارجی واقعا آب رو آتیش بود برام
اندسترون بخور
من دکترم امروز گفت که چیزای شور و ترش بخور صبحا بهتره
من ی تیکه زنجبیل میذارم تو دهنم😂😂دیگه تو چای و اب جواب نمیده
یاهم ی لواشکی ک خیلی ترش نباشه میذارم تو دهنم
البته هر روز یدونه دمیترون هم میخورم ک دکترم میگه نخور
سویق گندم بخور
خواهرمن جزصبرهیچکاری نمیشه کرد من همه چیزارو امتحان کردم قرص ویتامینb6خوردم بدترمیشد چوب شورخوردم فایدع نداشت چیزای ترش باز همینطور باید تحمل کنیم دورش بگذره
قرص ویتامین ب ۶ عالیه ب نظر من بهتر از دمیترونه
من دکترم قرص داد
یا شکلات زنجبیلی یک کوچولو
چای با یه ذره زنجبیل بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.