بخدا پناه میبرم از شره استفراغ چکار دارم بکنم🤣🤣
هیچی باید تحمل کنی بعضی تا ۱۲ هفته بعضی تا ۲۰ هفته خوب میشن
فقط نذار معده ات برای مدت طولانی خالی بمونه هر یک ساعت یک چیزی بخور حتی اگه استفراغ میکنی نون خشک و بیسکویت خشک عالیه
بوی پرتقال و لیمو برای من خیلی خوب بود
قرص متوکلوپرامید۱۰ خوبه
قرص ب ۶ هم خوبه
سیرابی بخور ، نخودچی شور بخور ، رب انار بخور ، به بخور ، بلدرچین کباب شده بخور
دمیترون
سرم بزن
خیلی خوبه آروم میشی یکی دو روز
من تحمل کردم تا ۱۵ هفته دیگه به حدی حالم بد شد مجبور شدم برم سرم بزنم
من که داغونم 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.