خانما برای حالت تهوع شدید چکار میکنید😩

۶ پاسخ

بخدا پناه میبرم از شره استفراغ چکار دارم بکنم🤣🤣

هیچی باید تحمل کنی بعضی تا ۱۲ هفته بعضی تا ۲۰ هفته خوب میشن
فقط نذار معده ات برای مدت طولانی خالی بمونه هر یک ساعت یک چیزی بخور حتی اگه استفراغ میکنی نون خشک و بیسکویت خشک عالیه
بوی پرتقال و لیمو برای من خیلی خوب بود
قرص متوکلوپرامید۱۰ خوبه
قرص ب ۶ هم خوبه

سیرابی بخور ، نخودچی شور بخور ، رب انار بخور ، به بخور ، بلدرچین کباب شده بخور

دمیترون

سرم بزن
خیلی خوبه آروم میشی یکی دو‌ روز
من تحمل کردم تا ۱۵ هفته دیگه به حدی حالم بد شد مجبور شدم برم سرم بزنم

من که داغونم 😭

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۶ ماهگی