برا حالت تهوع شدید و استفراغ زیاد چکار کردید ؟

۵ پاسخ

قرص بخور برو دکتر بهت قرص میده

برو‌دکتر بیمارستان بهت دمیترون میده با امپول دمیترون میزنن ولی پکتر بهت بگه بهتره ب منم داد خوبع

چرا قرص حالتهو داد اما قرص بهم نمیساخت میخوردم بیشتر حال تهو داشتم

صبح ک بیدار میشی چوب شور بخور با بسکویبت ترد نمکی

من ک حال تهو داشتم خیلی شدید حتا تو خونمم نکیتونستم باشم همش تو حیاط خونمون دراز میکشیدم فقط اب میخوردم تا الان ک ب خوراک افتادم

سوال های مرتبط

مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌وششم بارداری