خانما برای حالت تهوع استفراغ چیکار میکنید چی پیشنهاد میدین😭

۱۰ پاسخ

من هفته ۸ و ۹ دو روز بیمارستان بستری بودم خیلی تهوعم شدید بود بعدش دکتر ویتامین ب ۶ و با قرص زینتوما برام نوشت با زینتوما خیلی عالی شدم دیگه بالا نمی اوردم

الان هنوز تهوع دارم اما کمی کمتر شده قرص تهوع رو روزی نصف میخورم

دمیترون میخوری؟

ب۶ رو من اثر نداشت سیرابی خوردم رب انار ملس خوردم و قرص تهوع دکترم داد از هفته ۹ تا ۱۵ افتضاح بود تهوع و سنگینی معدم هیچی هم نمیخوردم به دکترت بگو

قرص ضد تهوع از دکترت بگیر

رب انار محلی خوب پیداکن
یه انگشت بخور هروقت تهوع گرفتی عالیه
برا رشد جنینم عالیه
لیمو ترش هم یه خراش بده همیشه بوش کن

اندانسترون
شما اول زینتوما ک مجازه امتحان کن
کشک،لواشک،زنجبیل در اب خنک

کم بخور

من ویتامین ب ۶
خیلی خوبه

تحمل☹

سوال های مرتبط

مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته چهاردهم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نازدونه مامان نازدونه هفته دهم بارداری