دوستان نفخ خیلی شدید و حالت تهوع بدی گرفتم چی پیشنهاد میدین؟

۳ پاسخ

عزیزم شما سونوی قلب رفتی؟

مال حاملگی هست طبیعیه
برای نفخ هیچ راهی نداری
ولی حالت تهوع نون خشک و بیسکویت خشک
لیمو سنگی تازه و پرتقال اینا هم بو هم خودشون تاثیر دارن
قرص ب ۶ یا قرص متوکلوپرامید۱۰ اینم خوبه
این یک دورانیه تا انومالی خوب میشی

من حاملگی قبل فقط چند قطره لیمو تازه حالمو خوب می‌کرد

سوال های مرتبط

مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته چهاردهم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری