حالت تهوع بیشر.سلامتی بچه بیشتر
هیوسین ان بوی من باردارط اولم دکتر برام نوشت برو از دکترت باز بپرس
قرص زنجبیل زینتوما امتحان کن
من خیلی خوب بود برام
قرص ب کمپلکس دکترم داد
من ۳ هفتس شدیدا حالت تهوع دارم هرچیزی امتحان کردم خوب نشدم فقط با قرص دمیترون بهتر شدم
من فقط دارم نون میخورم
صبر تقوا عمل صالح✋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.