۷ پاسخ

حالت تهوع بیشر.سلامتی بچه بیشتر

هیوسین ان بوی من باردارط اولم دکتر برام نوشت برو از دکترت باز بپرس

قرص زنجبیل زینتوما امتحان کن
من خیلی خوب بود برام

قرص ب کمپلکس دکترم داد

من ۳ هفتس شدیدا حالت تهوع دارم هرچیزی امتحان کردم خوب نشدم فقط با قرص دمیترون بهتر شدم

من فقط دارم نون میخورم

صبر تقوا عمل صالح✋

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری